تصویر مقالات

تصویر مقالات

پکینگ آب بندی آزبست چهارگوش

پکینگ آب بندی آزبست چهارگوش

 

معرفی اجمالی

 

پکینگ آزبست چهارگوش از الیاف نسوز آزبست به همراه غبار آزبست ساخته می شود . این پکینگ نسوز به صورت سطح مقطع چهار گوش شکل می گیرد تا استفاده از این فرآورده نسوز به مراتب آسان تر از نمونه سطح مقطع گرد خود باشد . پکینگ آزبست چهارگوش قادر به تحمل دمایی تا حدود 700 درجه سانتیگراد می باشد .

 


مشخصات فنی

 

میزان تحمل گرما : نوع غباردار :  از 200- درجه سانتیگراد تا 700 درجه سانتیگراد و در نوع بدون غبار تا 360 درجه سانتیگراد

آسیب های زیست محیطی  : هم انسانی و هم محیط اطراف

حداکثر میزان تحمل فشار : تا 10 بار

تراکم موجود : از 0.7 تا 1.6

 


 

بررسی تخصصی

 

همان طور که می دانید در دنیای امروز با ظهور دستگاه های پیچیده و پیشرفته یکی از مهمترین مشکلات و مسئله ی انسان ها تامین قطعات و همچنین لوازم جانبی مناسب و با کیفیت برای این دستگاه ها است . عدم وجود این قطعات سبب بروز انواع خسارت و مشکلات زیادی برای این دستگاه های گران قیمت می شود . در اینجا محصولی را به شما معرفی میکنیم که یکی از قدیمی ترین زیر شاخه ها در زمینه مواد نسوز می باشد .

 

<< پکینگ آب بندی آزبست چهارگوش  >>

 

 

اصالت : "" عضو دیگری از خانواده پیرمرد ها     !! ""

 

پکینگ آزبست چهار گوش همانند دیگر پکینگ های آب بندی آزبستی که قبلا معرفی کردیم ، متریال و ماده اولیه تشکیل دهنده ای به جز پنبه کوهی ندارند . پنبه کوهی و یا همان آزبست از قدیمی ترین منسوجات غیر مشتعل در صنایع مواد نسوز می باشد . همان طور که می دانید آزبست و یا همان پنبه کوهی دارای مضرات زیست محیطی بسیار زیادی است . اما استفاده از آن در شرایط و به دور از انسان و محیط پیرامون او بلامانع است . از دیگر نام های منتخب برای این پکینگ آب بندی آزبست چهار گوش که بسیاری از افراد از آن استفاده میکنند ؛ میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

پکینگ نسوز آزبستی ؛ نخ آزبستی ؛ نخ نسوز کانال کولر ؛ نخ پنبه کوهی و ...

 

ساختار : ""  ساده ولی استوار ""

 

پکینگ آب بندی آزبست چهارگوش همان طور که از نامش پیداست ؛ از انواع پکینگ های آب بندی با مقطع چهارگوش می باشد . این پکینگ آب بندی از الیاف آزبست در دو نوع غبار دار و بدون غبار بافته می شود . در نوع پکینگ آب بندی آزبست چهار گوش غبار دار علاوه بر وجود الیاف آزبست ، غبار آزبست نیز به آب بندی هر چه بیشتر و بهتر کمک میکند و همچنین حرارت بیشتری را هم تحمل می کند . اما در نوع بدون غبار این محصول تحمل دما نهایتا به 350 درجه سانتیگراد می رسد . بهتر است برای انتخاب درست هر کدام از این پکینگ های آب بندی  مرتبط با نیاز خود دقت و همچنین تحقیقات لازم رابه عمل آورید.

 

 

ویژگی ها : ""جهانگرد با تجربه   !! ""

 

یکی از قدیمی ترین و اولین مواد نسوز شناخته شده ؛ پنبه کوهی و یا آزبست می باشد . به همین سبب یکی از اولین و مهمترین قابلیت های پکینگ آب بندی آزبست چهار گوش بدون شک تحمل حرارت این نخ آب بندی است . این محصول قادر است تا حرارتی معادل با 550 درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کند . آب بندی مناسب ، بافت منحصر به فرد ، شکل اعجاب انگیز الیاف ، هدایت حرارت ، تحمل فشار و ... از دیگر ویژگی های پکینگ آب بندی آزبست چهارگوش می باشد .

 

 

کاربرد ها : ""همچنان کاربردی   ""

 

در مورد کاربرد های پکینگ آب بندی آزبست چهارگوش باید بگوییم که این پکینگ نسوز کاربرد های مشابهی همانند برادر بزرگتر خود یعنی نخ کانال کولر دارد که به چند مورد از انها اشاره می کنیم .

آب بندی انواع پمپ ها ، شفت ، مخازن صنعتی ، دیگ های بخار ، دستگاه های TC

استفاده در کانال های هوا و همچنین کاربردی در ساخت کانال کولر

افزایش دهنده نقطه اشتعال منسوجات نسوز

استفاده در تولید انواع واشر های نسوز

استفاده به عنوان بافت لباس های حرارتی

 


برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید اینجا کلیک کنید .