تصویر مقالات

تصویر مقالات

پکینگ آب بندی تفلون آرامید

پکینگ آب بندی تفلون آرامید

 

پکینگ نسوز تفلون آرامید

پکینگ تفلون آرامید از الیاف تفلون خالص به همراه الیاف نسوز  آرامید و یا کولار بافته شده است. این محصول قادر به تحمل حرارتی تا حدود 300 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های پکینگ تفلون آرامید می توان به تحمل کشش و سایش بسیار ویژه ای اشاره کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید اینجا کلیک کنید.

 

سوالات متداول پکینگ نسوز تفلون آرامید

  1. الیاف آرامید به چه منظور در ساخت پکینگ تفلون آرامید به کار برده می شوند؟

پکینگ نسوز تفلون آرامید محصولی است که متشکل از چند متریال بوده و هرکدام از این متریال ها با منظور خاصی در ساخت آن به کار رفته اند. الیاف آرامید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به جهت افزایش و بهبود یک سری عوامل به این محصول اضافه گردیده است. بخش زرد رنگ پکینگ تفلون آرامید که قسمت آرامیدی آن می باشد، وظیفه تحمل فشار های کششی و مقاومت دربرابر سایش را بر عهده دارد. حضور الیاف آرامید در پکینگ آب بندی تفلون آرامید سبب افزایش میزان استحکام کششی و طول عمر آن می شود.

 

  1. پکینگ تفلون آرامید در چه مقاطعی تولید می شود؟

پکینگ های نسوز به طور کلی و در مقیاس کامل، با مقاطع، اندازه ها و جنس های گوناگونی تولید می شوند. متعارف ترین مقاطع موجود برای پکینگ های نسوز نوع مربعی و دایروی آن ها می باشد. اما برای پکینگ نسوز تفلون آمید عمدتا یک مقطع موجود می باشد که مقطع مربعی این پکینگ است. از آنجایی که پکینگ تفلون آرامید جهت آب بندی هرچه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد، انتخاب سطح برش مربعی برای آن کاملا منطقی و اصولی است.

 

  1. برای ساخت پکینگ تفلون آرامید از چه متریال هایی استفاده می شود؟

همانطور که از نام این محصول پیدا است، دو ماده اصلی سازنده این پکینگ نسوز الیاف آرامید و تفلون می باشند. ماده دیگری که در ساحت این محصول نقش دارد، روغن تفلون می باشد.