تصویر مقالات

تصویر مقالات

پکینگ آب بندی تفلون گرافیت

پکینگ آب بندی تفلون گرافیت

 

معرفی اجمالی 

 

پکینگ تفلون گرافیت که با نام پکینگ تفلون سیاه و یا PTFE سیاه نیز شناخته می شود ؛ از الیاف تفلون آغشته به گرافیت ساخته می شود . این پکینگ نسوز قادر به تحمل دمایی تا حدود 280 درجه سانتیگراد می باشد . همچنین پکینگ تفلون گرافیت برای آب بندی پمپ ها وسیلندر های آزماشگاهی با دمای متعادل مناسب است .

 


مشخصات فنی

 

میزان تحمل حرارت : از 200- درجه سانتیگراد تا +280 درجه سانتیگراد

مقاومت در برابر مواد شیمیایی (PH: مقاوم در تمامی محیط های اسیدی و بازی (0 تا 14)

میزان تحمل فشار : از 20 بار الی 200 بار

تراکم : 1.6 گرم بر سانتیمتر مکعب

 


بررسی تخصصی

 

همان طور که میدانید در دنیای پیشرفته امروز ؛ صنعت و محصولات مرتبط با آن بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است . اهمیت تداوم حفظ بازده یک کارخانه در جهت سود آوری به انتخاب های ما برای تهیه محصولات و خدمات مربوط به دستگاه های کارخانه و یا حتی یک کارگاه کوچک بستگی دارد .

استفاده از خدمات و محصولات با کیفیت و مرغوب سبب افزایش هرچه بیشتر عمر دستگاه ها و همچنین صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد . اما در نقطه مقابل استفاده از محصولات نامرغوب سبب کم شدن عمر دستگاه های صنعتی و همچنین متحمل شدن انواع هزینه های سرسام آور می شود .

در اینجا می خواهیم یکی از این محصولات صنعتی را در جهت پیشرفت هر چه بیشتر در صنعت روز کشور عزیزمان به شما معرفی کنیم .

 

<< پکینگ آب بندی تفلون گرافیت >>

 

اصالت : ""همان همیشگی !! ""

 

پکینگ تفلون گرافیت از دسته و خانواده مواد نسوز و در زیر شاخه ای با نام پکینگ نسوز به حساب می آید . با این حال عده بسیاری این محصول را با نام های پکینگ آب بندی تفلون گرافیت و یا نخ آب بندی تفلون سیاه می شناسند .

 

ساختار : ""سه محصول در یک محصول (3G)""

 

همان طور که از نام این پکینگ آب بندی بر می آید ؛ پکینگ آب بندی تفلون گرافیت از نخ تفلون (PTFE) به همراه رزینی از گرافیت تشکیل شده است . نخ ومتریال اصلی در پکینگ آب بندی ؛ نخ تفلون (PTFE) می باشد . نخ تفلونی قادر به تحمل حرارتی تا حدود 280 درجه سانتیگراد می باشد . از نخ تفلون برای آب بندی انواع پمپ ها در محیط های بهداشتی استفاده می شود . اما در پکینگ نسوز تفلون سیاه ؛ به جهت حفظ و مهار شدن هر چه بیشتر نخ تفلون (PTFE) موجود و همچنین آب بندی هر چه بیشتر و بهتر ؛ لایه ای از گرافیت بر روی نخ های تفلون این محصول کشیده میشود . البته بهتر است بدانید که برای هرچه بهتر میکس شدن تفلون با این لایه گرافیتی ؛ از روغن سیلیکون کمک می گیرند . در نهایت ساختار کلی این پکینگ تفلون گرافیت از این نخ تفلونی که گرافیت و روغن سیلیکون نیز شاکله آن را دگرگون ساخته اند ؛ بافته می شود .

 

ویژگی ها : ""همه کاره ی شکیل !! ""

 

پکینگ آب بندی تفلون گرافیت قادر به تحمل حرارتی در حدود 280 درجه سانتیگراد می باشد . البته لازم به ذکر است که این نخ نسوز تقویت شده ؛ قادر است در -200 درجه سانتیگراد نیز به راحتی ساختار خود را حفظ کرده و به کار خود ادامه دهد .

از دیگر خاصیت های این محصول میتوان به کارکرد آن در تمام محیط های اسیدی و بازی اشاره کرد . طبق آمار و ارقام ، پکینگ نسوز تفلون گرافیت قادر است در محدوده 0 تا 14 ph مواد به کار خود ادامه دهد .

همچنین دانسیته (تراکم) این محصول در محدوده 1.5 تا 1.6 گرم بر سانتیمتر مکعب تعیین شده است .

به عنوان مرجع لازم میدانیم که به شما در مورد تحمل فشار این محصول نیز اطلاعاتی بدهیم . پکینگ آب بندی تفلون گرافیت قادر به تحمل فشاری در بازه 20 تا 200 بار می باشد .

 

کاربرد ها : ""بدون او آب بندی ممکن نیست ""

 

پکینگ نسوز تفلون گرافیت به عنوان یکی از مهمترین و بهترین محصولات آب بندی به حساب می آید ، اما برای هرچه بیشتر شدن مشخص شدن ماهیت این محصول به چند مورد اشاره می کنیم :

آب بندی انواع پیستون ، پمپ ، شفت ، دیگ های صنعتی ، درب مخازن در محیط های اسیدی و بازی

محصول مورد علاقه اکثر پتروشیمی ها ، نیروگاه ها ، معادن و حتی داروساز ها (تجهیزات مربوطه)

آب بندی انواع پیستون ، پمپ ، شفت ، دیگ های صنعتی ، درب مخازن در محیط های حرارتی

مورد استفاده در آزمایشگاه های مربوط به سانتریفیوژ های پر گردش

و غیره

 


برای کسب اطلاعات فنی و سفارش خرید اینجا کلیک کنید .