تصویر مقالات

تصویر مقالات

پکینگ آب بندی سرامیک گرد

پکینگ آب بندی سرامیک گرد

 

معرفی اجمالی

 

پکینگ سرامیک گرد از نخ نسوز سرامیک خالص بافته میشود . به سبب شکل و ویژگی متفاوت بسیاری از پمپ ها و همچنین دستگاه های صنعتی این محصول نسوز به صورت سطح مقطع گرد ساخته میشود . پکینگ سرامیک گرد قادر به تحمل دمایی تا حدود 1260 درجه سانتیگراد می باشد .

 


مشخصات فنی

 

 

میزان تحمل گرما : قابلیت تحمل دما تا 1260 درجه سانتیگراد

آسیب های زیست محیطی  :  ندارد

حداکثر میزان تحمل فشار : تا 10 بار

درصد خلوص :  80 درصد

تراکم : 18

 


 

بررسی تخصصی

 

همان طور که میدانید در دنیای صنعتی امروز شاهد پیشرفت های بسیار چشم گیری هستیم . ظهور دستگاه های صنعتی غول پیکر سبب شده تا در زمینه مواد نسوز نیز پیشرفت خوبی را شاهد باشیم . در اینجا محصولی از دسته مواد نسوز را به شما معرفی میکنیم که بیشترین میزان تحمل دما را در بین پکینگ های آب بندی دارد .

 

<< پکینگ آب بندی سرامیک گرد  >>

 

اصالت : "" پرچم  دار مواد نسوز  !! ""

 

پکینگ آب بندی سرامیک گرد همانند دیگر پکینگ های مناسب برای کار آب بندی ؛ از زیر شاخه های مواد نسوز به شمار می آیند . اصالت این پکینگ به دسته مواد سرامیکینسوز مربوط می شوند . این متریال که در پکینگ آب بندی سرامیک گرد به صورت الیاف به کار برده می شود ؛ قادر به تحمل دمایی تا حدود 1260 درجه سانتیگراد می باشد . حدود 50 سال پیش آزبست تنها محصولی بود که انسان برای عایق کردن و آب بندی از آن استفاده میکرد . اما امروزه محصولات جدیدی همچون پکینگ آب بندی سرامیک در دنیای صنعت وجود دارد . به همین دلیل پکینگ آب بندی سرامیک گرد بهترین جایگززین برای پکینگ آزبست گرد می باشد که علاوه بر تحمل حرارت بیشتر ، مضرات زیست محیطی هم ندارد .

 

ساختار : ""  جوان ...  ولی با تجربه در صنعت  ""

 

پکینگ آب بندی سرامیک گرد از مهمترین و همچنین مقام ترین محصولات در زمینه مواد نسوز است . این پکینگ آب بندی از الیاف سرامیک که قادر به تحمل دمایی تا حدود 1260 درجه سانتیگراد می باشد  ؛ بافته شده است . البته برای حفظ هر چه بیشتر استحکام در پکینگ آب بندی سرامیک گرد از آلومینوسیلیکات و دیگرمواد آلی نیز استفاده میشود . درصد وجود این مواد در کنار الیاف سرامیک 2 به 8 است ، یعنی در هر 100 گرم از این محصول 80 درصد الیاف سرامیک و 20 دصد هم موادی هستند که در بالا به شما معرفی کردیم . البته پکینگ آب بندی سرامیک گرد  در نوعی دیگر ؛ حاوی سیم های اینکنل و یا استنس استیل می باشد . وجود این سیم ها علاوه بر مکانیکال شدن محصول ؛ مقاومت حرارتی پکینگ آب بندی سرامیک گرد  را تا 1300 درجه سانتیگراد افزایش می دهند .

 

ویژگی ها : ""آخرین تیر ترکش مواد دیرگداز   !! ""

 

به راستی آخرین تیر ترکش مواد دیر گداز ؛ پکینگ آب بندی سرامیک گرد می باشد . تنها پکینگ آب بندی موجود در بازار که میتواند 1260 درجه سانتیگراد را تحمل کند ؛ این محصول است . البته تحمل حرارت تنها ویژگی این محصول به شمار نمی آید ؛ از دیگر خصوصیات این محصول میتوان به عدم مضرات زیست محیطی این محصول اشاره کرد . آب بندی مناسب ، تراکم قابل قبول ، استحکام منسجم و ... از دیگر ویژگی های این پکینگ به شمار می آیند .

 

کاربرد ها : "" پر زرق و برق فعال ""

 

کاربرد های فراوانی که برای این محصول ذکر کرده اند بسیار زیاد است و خواهان صفحات بسیاری دیگر در این زمینه است . اما برای معرفی هر چه بیشتر پکینگ آب بندی سرامیک فایبر گرد به چند مورد از این ویژگی ها اشاره میکنیم :

آب بندی انواع پمپ ها ؛ شفت ها ، مخازن و شیر های تخلیه با حرارت بالا

کاربردی و متریال اصلی برای بافت انواع لباس و دسکش های حرارتی

مورد اسفاده در تولید واشر های نسوز پاچه ای

درزگیری کوره در صنایع فولادی

عایق بندی برج های حرارتی

و...

 


برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید اینجا کلیک کنید .